• صفحه نخست
  • شرکت ایراندار واحد نمونه صنعتی استان قزوین شد

شرکت ایراندار واحد نمونه صنعتی استان قزوین شد


با حضور معاون وزیر صنعت و مسئولان ارشد استان قزوین از مهندس جعفری تجلیل شد

خبر قزوین- تغییرات و تحولات گسترده در صنعت چاپ و لیبل کشور ، پیوستن به جمع 500شرکت برتر ایران ، ارتقاء شاخص کیفیت صنعت سطوح پشت چسبدار،اخذ گواهینامه های معتبر جهانی ،تسخیر بازارهای بین المللی و رقابت با تولیدکنندگان اروپایی و... تنها گوشه ای از افتخارات پرصلابت ایراندار محسوب می شود که نشان دهنده مدیریت پرتوان و برنامه ریزی های دقیق است که توانسته درطول کمتر از سه سال به یکی از واحد های تولیدی و صنعتی نمونه کشور تبدیل گردد .
مدیریت مدبرانه مهندس مرتضی جعفری بر شرکت ایراندار موجب شده که این واحد صنعتی به یکی از پرافتخارترین شرکت های تولید کننده صنعت چاپ و بسته بندی در کشور تبدیل شود و طبق چشم انداز و افق روشن این شرکت ، در آینده نزدیک باید شاهد پیوستن به شرکت های تولید کننده صنعت پشت چسبدار و لیبل جهان بود.
اخیرا نیز یکی دیگر از افتخارات این شرکت که به کلیکسیون رنگارنگ خود افزوده اخذ تندیس واحد صنعتی نمونه استان قزوین در سال 96بود که در مراسمی با شکوه و با حضور مسئولان کشوری و استانی ضمن قدردانی از مدیریت مهندس مرتضی جعفری به نماینده شرکت ایراندار اهدا شد .
این مراسم که با حضور مهندس صادقی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت معدن و تجارت ، دکتر داود محمدی رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و طاهرخانی و بابایی صالح دیگر نمایندگان مجلس ،دکتر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین،مهندس علی پرزحمت رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، مهندس حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین و جمعی کثیری از مدیران و صنعتگران برگزار شد شرکت ایراندار بعنوان واحد صنعتی نمونه استان برگزیده شد و تندیس و لوح افتخار این جشنواره به این واحد اعطا گردید .
و در پایان اما این جمله مهندس جعفری در تحریریه خبر قزوین به یادگار نوشته شده که "تولید کننده ایرانی واقعا توان تولید کالای مرغوب را دارد به شرط آن که دولت و مدیران مسئول در جهت رفع موانع بر سر راه تولید قدم بردارند ."

 



انتشار در ۱۳۹۶/۱۰/۰۳